czwartek, 1 stycznia 2015

Zapowiedź

Witam Cię przechodniu internetowy, nazywam się Adam i mam nadzieję, że poświęcisz kilka chwil by zobaczyć mojego skromnego bloga.

Na początek pragnę życzyć Ci wszystkiego dobrego w nowym 2015 roku, liczę że cotygodniowe zaglądanie tutaj stanie się twoją rutyną podczas tych, przyszłych 365 dni. Już za tydzień (08.01.2015) zostanie dodany prolog mojej, pięcioczęściowej powieści Rządy Cienia, nad której fabułą spędziłem ostatnie siedem lat. Jej fabuła ma miejsce w uniwersum Gwiezdnych Wojen (och, nie lubisz SW? Zostań! Proszę! Może zmienisz zdanie), opowiada o dziewięciu Mrocznych Jedi, którzy starają się osiągnąć potęgę i o dziewięciu śmiertelnych, świadomych nieśmiertelności. Znajdziesz tu również wiele historii starożytnych i potężnych Sithów, posiadających zdolności, o których się Darth'owi Bane'owi nie śniło. Czytając pozostań czujny, rozdziały najeżone są tajemnicami, a każde zdanie, każde nazwisko, może okazać się rozwiązaniem największej zagadki Rządów Cienia.

Liczę na to, że powyższe zdania przykuły twoją uwagę na tyle, by za tydzień zajrzeć tu i przeczytać o wydarzeniach, których efektem jest akcja dziejąca się w powieści.

Tymczasem życzę Ci jeszcze raz wszystkiego dobrego w nowym roku i do przyszłego tygodnia ;)  

3 komentarze:

  1. Chętnie Będę zaglądać tu co tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Adam, ziomku, czekam.
    Się to tak bosko zapowiada, ja mam nadzieję, że doprowadzisz do końca, bo Ci którzy porzucili bloga - nie skończyli :c
    Czekam i dodam do czytanych
    Żegnam.
    NMBZT! (Niech Moc będzie z Tobą)

    Padawan Kiwi ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać przyszłego tygodnia :)
    Tylko nie porzuć, bo często zapowiadające się super historie są porzucane :(
    Dodaję do czytanych u mnie :)
    Powodzenia!
    NMBZT!!

    Idka

    OdpowiedzUsuń